
Waar kunnen we je mee helpen?
Bestelling plaatsen
Het plaatsen van een bestelling doe je door het plaatsen van materialen in je winkelwagen. Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen om een offerte aan te vragen of een order te plaatsen. |
Bevestiging bestelling
Zodra een bestelling geplaatst wordt in onze webshop, controleren wij de beschikbaarheid van de materialen. Wanneer er materialen onverhoopt niet beschikbaar zijn, zullen we je een alternatief aanbieden. De bevestiging van de bestelling en de beschikbaarheid van de materialen wordt in een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden. De bestelling is vanaf dat moment definitief.
Bestelling wijzigen
Wijzigingen van de bestelling kunnen tot twee werkdagen voor de dag van levering alleen telefonisch of per e-mail aan ons doorgegeven worden.
Heb je een wijziging korter dan twee werkdagen voor je event? Dan kijken we of het nog mogelijk is om dit te verwerken. Deze last-minute wijzigingen kunnen alleen telefonisch in behandeling genomen worden.
Bezorgkosten
De bezorgkosten worden berekend aan de hand van de ritafstand en de flexibiliteit van de gewenste bezorg- en ophaaltijden. De standaard bezorgtijden zijn van maandag tot vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur. Bezorgingen buiten deze tijden worden ingepland op afspraak. Je ontvangt een SMS met een indicatie van de bezorgtijd.
Je kunt ook kosteloos je bestelling ophalen en retourneren tijdens onze openingstijden. Houd er rekening mee dat je vervoersmiddel groot genoeg is om de materialen mee te nemen.
Zakelijke bestellingen
Ook een zakelijke bestelling plaatst je door het plaatsen van materialen in je winkelwagen. Je kunt kiezen om een offerte op te vragen of direct een order te plaatsen.
Showroom
Onze showroom aan de Joan Muyskenweg 34 biedt een uitgebreide presentatie van mastiek, meubilair en onze nieuwste materialen. Op verzoek kunnen we een live setting voor jou opbouwen.
Openingstijden
De sales afdeling is op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 8:00 tot 16:00 uur op het telefoonnummer 020 668 6858.
Spoedservice
Is er een incident op je event en heb je met spoed vervangende verhuurmaterialen of een monteur nodig? Buiten kantoortijden werken wij met een nooddienst. Je kunt ons telefoonnummer bellen 020 668 6858 en de voicemail inspreken, deze wordt direct doorgestuurd naar onze nooddienst. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Beschadigde materialen
Het kan gebeuren dat materialen tijdens het evenement beschadigd raken. We verzoeken je vriendelijk om dit direct te melden bij de chauffeur of de projectleider. Je kunt ook contact opnemen met onze salesafdeling, die de schade verder met je zal beoordelen en de kosten met je zal bespreken. We adviseren je altijd om een foto van de schade te maken, zodat misverstanden worden voorkomen
Materialen niet naar wens
Marialen niet naar wens? Kan gebeuren! We vragen je om dit zo snel mogelijk telefonisch aan ons te melden. Zo kunnen we kijken of we eventueel nog iets anders voor je kunnen betekenen.
SMS bevestiging verwachte tijd chauffeur
Op de website kun je in je account een telefoonnummer toevoegen. Let op: als je hier een vast telefoonnummer invult, ontvang je geen sms. Vul je echter een mobiel nummer (06-nummer) in, dan ontvang je één werkdag van tevoren een sms met de verwachte aankomsttijd van de chauffeur.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via info@heman.nl